Lakers vs. Indiana Pacers Game Day 2018-01-19 (P. 2)

Lakers News Surge Forum/Message Board » Lakers Game Day
Post new topic Reply to topic
Author Search This Topic:
 
MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
 Avatar
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65

It’s getting quite tough to choose between Mozgov and Lopez. lol.


userpete1037
LNS HOF Gold
Posts: 18293
Location: Kobe, Kalifornia
us.gif
votes: 18

userpete1037 wrote:
Randle is an ******!!!!

And then he puts a move on the post on #22....


MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65

Hey Randle what was that? Lol


userpete1037
LNS HOF Gold
Posts: 18293
Location: Kobe, Kalifornia
us.gif
votes: 18

MAGICLAKEZ wrote:
It’s getting quite tough to choose between Mozgov and Lopez. lol.

I'd rather be given a pistol and 1 bullet.....


MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65

Lopez cannot dunk over Corey Joseph. What a donkey!


MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65

userpete1037 wrote:
I'd rather be given a pistol and 1 bullet.....

Hahaa. Or you can hire me as your hit man. I will take my dodger bat and club him for you. Lmao!!!

PS: I won’t charge you...on the house, since I would be enjoying the experience.


IhatetheCeltics
LNS HOF Bronze
Posts: 8117
votes: 50

I just can't take Lopez anymore man. 7 feet of worthlessness......


userpete1037
LNS HOF Gold
Posts: 18293
Location: Kobe, Kalifornia
us.gif
votes: 18

MAGICLAKEZ wrote:
Hahaa. Or you can hire me as your hit man. I will take my dodger bat and club him for you. Lmao!!!

ROTFL!!!!!......too funny.


userpete1037
LNS HOF Gold
Posts: 18293
Location: Kobe, Kalifornia
us.gif
votes: 18

That's continuation ref!!!!!!!!.....dammit!!!!


userpete1037
LNS HOF Gold
Posts: 18293
Location: Kobe, Kalifornia
us.gif
votes: 18

WTF!!!!....continuation!!!!!!


MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65

Pink Panther has been balling.


MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65

What’s with all these 3’s when you are 5/25??


userpete1037
LNS HOF Gold
Posts: 18293
Location: Kobe, Kalifornia
us.gif
votes: 18

1 for 11 on FT's. Believable!!!!!!


MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65

userpete1037 wrote:
1 for 11 on FT's. Believable!!!!!!

And they blame Shaq. Lol


MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65

1/13.....pathetic shyt. Worse than grade school.


MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65

4 pt play...wow


Axle
LNS HOF Silver
Posts: 14572
Location: Axle
votes: 71

Clarkson is on fire.


userpete1037
LNS HOF Gold
Posts: 18293
Location: Kobe, Kalifornia
us.gif
votes: 18

MAGICLAKEZ wrote:
And they blame Shaq. Lol

I know right.....lol.


WatchTheSkyFall24
LNS HOF Bronze
Posts: 6219

us.gif
votes: 22

Kobe Clarkson! LOL


MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65

Man Kuzma needs to be more aware on D.


MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65

Dagger by Kuz.


userpete1037
LNS HOF Gold
Posts: 18293
Location: Kobe, Kalifornia
us.gif
votes: 18

Guess it's JC's night.


MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65

Some great D lead to those fast breaks. Jc on foiaaa!!


MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65

Jc for Kemba? He’s upped his stock today.

Remember Jordan drafted Kwame and A. Morrison. Lmao!!!!


BaadMaster
LNS HOF Bronze
Posts: 8103
votes: 98

I guess I missed a great game!


MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65

I can’t say enough about Hart’s defense. Amazing stuff. He is slowly turning into a legit 2 way player.


userpete1037
LNS HOF Gold
Posts: 18293
Location: Kobe, Kalifornia
us.gif
votes: 18

They said no team has ever won a game shooting from the FT line like we did....wow.


MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65

Idiots on TWC talking about the shooting woes but it was the defense which helped win this game. In spite of the 20% shooting.


userpete1037
LNS HOF Gold
Posts: 18293
Location: Kobe, Kalifornia
us.gif
votes: 18

JC getting that trade stock up....lol.


ralppcobarde
LNS HOF Bronze
Posts: 5937

rp.gif
votes: 27

Hart has a good body to be a really good two player for this team. What a way forJC to raise his trade value once again lol. But good game gotta give him props. Its his night.

Good win & quiet night for Lavar.lol


Dave
Site Admin
Posts: 5069

us.gif
votes: 43

Dang JC 33 in 33, 14 of 19 shooting, 7 assists & 7 boards- WOW! Larry Nance terrific all-around performance himself- 10/11/3/3/2. Good job defensively by the team too holding the Pacers to just 86.


Axle
LNS HOF Silver
Posts: 14572
Location: Axle
votes: 71

The only thing that worries me is that I hope they get somebody that is better then Clarkson. We do not want garbage from some other teams.

That would really piss me off, IF they trade Clarkson or Randle for players that were no good to other teams. I will hate Magic and Perlinka.


userpete1037
LNS HOF Gold
Posts: 18293
Location: Kobe, Kalifornia
us.gif
votes: 18

1st team since 1963-64 to win a game while shooting under 20% on FTs (2-14).....amazing.


MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65


userpete1037
LNS HOF Gold
Posts: 18293
Location: Kobe, Kalifornia
us.gif
votes: 18

MAGICLAKEZ wrote:

That short time he went to the G-League, talk about taking advantage of the time and making the adjustment.....kudos!!!!


MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65

userpete1037 wrote:
That short time he went to the G-League, talk about taking advantage of the time and making the adjustment.....kudos!!!!

They just recalled Bryant....again. Lol. Playing ping pong with him.

Let him start one game and see what he has to offer. What’s the worst that can happen? He sucks and we send him back. Nothing to lose imho. Just bringing him in with 50 secs left is not serving any purpose and you cannot establish anything when someone is playing garbage minutes.


MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65

Oh no GSW lost today against the rockets...

Lmao!!!!


BaadMaster
LNS HOF Bronze
Posts: 8103
votes: 98

Wathcing OKC, they gel so well I am not sure PG13 will leave that situation.


userpete1037
LNS HOF Gold
Posts: 18293
Location: Kobe, Kalifornia
us.gif
votes: 18

MAGICLAKEZ wrote:
Oh no GSW lost today against the rockets...

Lmao!!!!

Steph was doing a lot of point shaving early on in the game and Kerr just sat there and didn't say a word.

Hey did you hear Luke is thinking of using meditation to help the players with their FTs....Lmao...Sounds a lot like PJ....lol.


userpete1037
LNS HOF Gold
Posts: 18293
Location: Kobe, Kalifornia
us.gif
votes: 18

MAGICLAKEZ wrote:
They just recalled Bryant....again. Lol. Playing ping pong with him.

Let him start one game and see what he has to offer. What’s the worst that can happen? He sucks and we send him back. Nothing to lose imho. Just bringing him in with 50 secs left is not serving any purpose and you cannot establish anything when someone is playing garbages minutes.

You could hold up one of those big posters in Luke's face with those exact words MAGIC and he still won't do it. He's a bastard.


kkennon1
LNS HOF Silver
Posts: 13267
Location: Phoenix, AZ
us.gif
votes: 20

BaadMaster wrote:
Wathcing OKC, they gel so well I am not sure PG13 will leave that situation.

PG13 and Cousins are looking good with their teams. Don't think there will be a big name FA market, and if there is, starting to feel like players will go through it just for the attention, than resign with current team.


MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65

userpete1037 wrote:
Steph was doing a lot of point shaving early on in the game and Kerr just sat there and didn't say a word.

Hey did you hear Luke is thinking of using meditation to help the players with their FTs....Lmao...Sounds a lot like PJ....lol.

That was bound to happen since they made medical Marijuana legal in CA recently. Lmao!!! He can always order the other exotic stuff like sage etc from his big boss in Montana anyways. Lol.


MAGICLAKEZ
LNS HOF Silver
Posts: 14739
Location: Los Angeles, California
us.gif
votes: 65

Deleted


Axle
LNS HOF Silver
Posts: 14572
Location: Axle
votes: 71

userpete1037 wrote:
Steph was doing a lot of point shaving early on in the game and Kerr just sat there and didn't say a word.

Hey did you hear Luke is thinking of using meditation to help the players with their FTs....Lmao...Sounds a lot like PJ....lol.

Did not see the game, but they will win the big one. Right now it is not all that critical to lose some. But if they get serious, it is a complete different team.


Options Quick Reply: RE: Lakers vs. Indiana Pacers Game Day 2018-01-19
register
You are an anonymous user- or .
Quote the last message
Attach signature (signatures can be changed in profile)
Notify me when a reply is posted
Don't Check Spelling
Note: Twitter & Youtube BBCODE Tags are no longer necessary. The system will automatically convert links to tweets & youtube videos.
   
 
Go To the Top of the ThreadGo Home
Post new topic   Reply to topic
register
You are an anonymous user- Register now or Log in Now!


Add our Los Angeles Lakers Blog RSS Feed, the Lakers Rumors RSS Feed, the Lakers News RSS feed, and the Lakers Forum RSS feed to get the latest Laker News and Rumors and Lakers Game info in your RSS/XML reader!