This Dude Would Destroy Any Dunker In The NBA

Lakers Forum » NBA News and Rumors and Basketball Talk
Author Search This Topic:
 
LakerFan4Life
votes: 47
LNS HOF Silver
Age: 37

Posts: 10452
Location: Covina, CA
us.gif
 

Kenny Dobbs > Vince > James White and maybe that Euro dunker. Vote him in the NBA Slam Dunk Contest!

Genefelix
votes: 0
Big-Time Laker Fan
Posts: 652

us.gif

he's right there with T-dubb, golden child, and air up there

WatchTheSkyFall24
votes: 22
LNS HOF Bronze
Posts: 6226

us.gif

This guy is raw...

LakeshowsBiggestFan
votes: 8
Serious Laker Fan
Posts: 423
Location: Castaic, CA

WOW

lakerfrommass
votes: 15
LNS HOF Bronze
Posts: 5022

Holy sh!t

clwiii
votes: 1
Serious Laker Fan
Posts: 356
Location: Inglewood

nice

lakeshowsd
votes: 145
LNS HOF Silver
Posts: 14661
Location: North Bend, OR
us.gif

I wonder what else he's got in his bag of tricks. Very impressive dunker.

darknessmoon
votes: 30
Die-Hard Laker Fan
Posts: 1732

us.gif

Must admit that video was pretty sweet! However, am I the only one who thinks that rim he's dunking on isn't, oh I don't know, up to regulation height?

MOY24LAKERS
votes: 46
LNS HOF Bronze
Posts: 8835

us.gif

Yep! He would most def kill any of his opponents if he does go to the dunking contest!

lakerfrommass
votes: 15
LNS HOF Bronze
Posts: 5022

darknessmoon wrote:
Must admit that video was pretty sweet! However, am I the only one who thinks that rim he's dunking on isn't, oh I don't know, up to regulation height?

Moon, I thought the same thing at first, but if you look at the rim versus some of the guys standing straight up under it, it looks pretty legit. Plus the backboard is bolted into the wall, and doesn't look to have been lowered. But yeah, I thought the same thing initially. Also, it's not the same rim on every dunk either, so IMO, these are legit 10ft high hoops.

noam57
votes: 9
LNS HOF Bronze
Posts: 7431

is.gif

WTF!!!!

makeman
votes: 5
Laker GM
Posts: 3293

us.gif

yo this dude is nasty and out of all the crazy dunks he did the one at the 121 mark is the illest to me. i would love to see him compete against the very best dunkers at the nba slam dunk contest. i don't know all their names but there is like four dudes out there that i think will make this years nba slam dunk contest truly classic.

LakeshowsBiggestFan
votes: 8
Serious Laker Fan
Posts: 423
Location: Castaic, CA

lakerfrommass wrote:
darknessmoon wrote:
Must admit that video was pretty sweet! However, am I the only one who thinks that rim he's dunking on isn't, oh I don't know, up to regulation height?

Moon, I thought the same thing at first, but if you look at the rim versus some of the guys standing straight up under it, it looks pretty legit. Plus the backboard is bolted into the wall, and doesn't look to have been lowered. But yeah, I thought the same thing initially. Also, it's not the same rim on every dunk either, so IMO, these are legit 10ft high hoops.

I'm with Mass on this one....he was in a number of different gyms.

The way he controls the ball in the air is amazing....everything so crisp and deliberate.

rekalAL
votes: 1
Die-Hard Laker Fan
Posts: 1352

Another reason for Lebron not to join the dunk contest...

His form and control of the ball is amazing....the ball seems to stick on his hands...

xexodus69
votes: 34
Laker GM
Posts: 4169
Location: O.C. of Southern California of the U.S.A.

This dude could teach a lot of the NBA high flyers how to dunk with style. His vertical leap is off the chart. The creativity is what making this dunker pretty special.

darknessmoon
votes: 30
Die-Hard Laker Fan
Posts: 1732

us.gif

Thanks for the clarification, guys. I just wasn't entirely sure when observing, despite him being in multiple gyms. One of the first things I thought of too was "Shannon Brown's gotta find the guy that's tossing this guy the ball, cuz those passes are DEAD on!"

Some of these dunks, I have never seen performed before. Pretty sick!

JonathanDavid_24
votes: 44
LNS HOF Bronze
Age: 30
Posts: 5145
Location: Texas
us.gif

I've already voted for him about 500 times today and counting Very Happy


Options Quick Reply: RE: This Dude Would Destroy Any Dunker In The NBA
register
You are an anonymous user- or .
Quote the last message
Attach signature (signatures can be changed in profile)
Notify me when a reply is posted
Don't Check Spelling
Note: Twitter & Youtube BBCODE Tags are no longer necessary. The system will automatically convert links to tweets & youtube videos.
   


   
   
register
You are an anonymous user- Register now or Log in Now!