Maximum # of Posts/Day (P. 3)

Lakers News Surge Forum/Message Board » Lakers Topbuzz Announcements
Post new topic Reply to topic
Author Search This Topic:
 
ReliveThe3PEAT
LNS HOF Gold
 Avatar
Age: 28
Posts: 15910
votes: 79

Lakers4Kobe wrote:
Dave wrote:
Thanks for all your input and ideas guys- CNick, Opt, VS, L4K, R3P and gang! This is what I have done for now:

  1. Created a moderators only forum

  2. Created a locked topics/trash forum

  3. Changed the Maximum Posts a day to as follows: 35 for net reputation of 4 or lower, then +25 for each vote above that. So if you have a net reputation of 6, your maximum number of posts a day would be 35 + (2*25) = 85.

  4. Reduced the # of required votes to chat from 2 to 1 (so please use it more for gameday chats!)

If I've calculated correctly, then I've got 760 posts a day to my name, lol! No way I can do that, Relive might even struggle lol

LOL..

Dave: flam cant post either. He has like 14 rep votes


Dave
Site Admin
Posts: 5279

us.gif
votes: 45

Sorry guys there was some sort of programming bug and some of you may have seen that error message saying you've reached the maximum # of posts- please let me know if it happens again!


L4K
LNS HOF Bronze
Posts: 8306
Location: Sydney, Australia
it.gif
votes: 61

Dave wrote:
Sorry guys there was some sort of programming bug and some of you may have seen that error message saying you've reached the maximum # of posts- please let me know if it happens again!

Dave, I can't see the Mod forum and neither can Opti. Not sure if it's just us or anyone else.


cyclone_nicky
LNS HOF Bronze
Posts: 6981
Location: Windy City
votes: 46

test


VS
LNS HOF Bronze
Posts: 8019

us.gif
votes: 52

^ Yeah, I don't see it either L4K....

I see the new Trash Bin, but no moderators forum...


optimistic7292
LNS HOF Bronze
Posts: 8020
Location: LA
votes: 57

^^Dave most likely hasn't created it, yet. Patience, young grasshoppers.

When you can take the pebble from my hand, it'll be time.


KOBEISKING
Die-Hard Laker Fan
Posts: 2368
Location: Cerritos, CA
us.gif
votes: 9

aww only 60 posts!


flambergex69
Laker GM
Posts: 4424
Location: Marikina City, Republic of the Philippines
rp.gif
votes: 17

Dave wrote:
Sorry guys there was some sort of programming bug and some of you may have seen that error message saying you've reached the maximum # of posts- please let me know if it happens again!

Thanks Dave. I thought I really reached my posting limit for a while there. Yellow_Flash_Colorz_PDT_12


VS
LNS HOF Bronze
Posts: 8019

us.gif
votes: 52

KOBEISKING wrote:
aww only 60 posts!

lol, you average less than 5 posts daily, I'm sure you'll be fine.


optimistic7292
LNS HOF Bronze
Posts: 8020
Location: LA
votes: 57

I like that little message we get after every post we make, telling our post # and our maximum.


VS
LNS HOF Bronze
Posts: 8019

us.gif
votes: 52

Oh! Very cool feature on top left after making a post Dave! It'll be nice to now how many posts I have to use everyday....


optimistic7292
LNS HOF Bronze
Posts: 8020
Location: LA
votes: 57

VujacicSlovenia wrote:
Oh! Very cool feature on top left after making a post Dave! It'll be nice to now how many posts I have to use everyday....

I'm sure you won't have a problem. wink Your maximum must be pretty damn high.


VS
LNS HOF Bronze
Posts: 8019

us.gif
votes: 52

optimistic7292 wrote:
VujacicSlovenia wrote:
Oh! Very cool feature on top left after making a post Dave! It'll be nice to now how many posts I have to use everyday....

I'm sure you won't have a problem. wink Your maximum must be pretty damn high.

Yeah, it's up there. 535.

You must be at like the 1300 mark, right? Somewhere around there? Smile


bmexuno
Serious Laker Fan
Posts: 473
Location: bmexuno
votes: 8

Nice job on this one Dave ! I'll tell ya, I've grown so tired of scrolling through one line nothings! And the topics have dropped in interest due to this problem. I don't mean to offend anyone, but let's step up the creativity on our subjects. Make your posts mean something! Not the same ole' same ole'.


L4K
LNS HOF Bronze
Posts: 8306
Location: Sydney, Australia
it.gif
votes: 61

Thanks for all the care Dave. I like the little max post indicator as well.


optimistic7292
LNS HOF Bronze
Posts: 8020
Location: LA
votes: 57

VujacicSlovenia wrote:
optimistic7292 wrote:
VujacicSlovenia wrote:
Oh! Very cool feature on top left after making a post Dave! It'll be nice to now how many posts I have to use everyday....

I'm sure you won't have a problem. wink Your maximum must be pretty damn high.

Yeah, it's up there. 535.

You must be at like the 1300 mark, right? Somewhere around there? Smile

Around there. hehe.

Btw, good work on the Chatroom.


VS
LNS HOF Bronze
Posts: 8019

us.gif
votes: 52

optimistic7292 wrote:

Btw, good work on the Chatroom.

Same to you....


MrMojo112
LNS HOF Bronze
Posts: 9565

calif.gif
votes: 38

Lakers4Kobe wrote:
Thanks for all the care Dave. I like the little max post indicator as well.

Yeah, that's so cool. I want it to talk to me and tell me how many posts I have on the day a la Avast. 8)


JonathanDavid_24
LNS HOF Bronze
Posts: 5145
Location: Texas
us.gif
votes: 44

lakerfanryan wrote:
Wow my middle names David too

lol, my name is too, kind of obvious too ;P lmao!!! jk

EDIT: aw shucks...I didn't know this would be moved to the front page...sorry guys... lol


cuckooroller
LNS HOF Silver
Posts: 12411
Location: Italy
votes: 114

MrMojo112 wrote:
Lakers4Kobe wrote:
Thanks for all the care Dave. I like the little max post indicator as well.

Yeah, that's so cool. I want it to talk to me and tell me how many posts I have on the day a la Avast. 8)

Yeah, after a little while, some of the max posts allowed starts to appear at least a little ridiculous. I'm at about 960 allowed per day. I wonder if I pulled an all-nighter? Do we even have that many threads to respond to?


JonathanDavid_24
LNS HOF Bronze
Age: 30
Posts: 5145
Location: Texas
us.gif
votes: 44

cuckooroller wrote:
MrMojo112 wrote:
Lakers4Kobe wrote:
Thanks for all the care Dave. I like the little max post indicator as well.

Yeah, that's so cool. I want it to talk to me and tell me how many posts I have on the day a la Avast. 8)

Yeah, after a little while, some of the max posts allowed starts to appear at least a little ridiculous. I'm at about 960 allowed per day. I wonder if I pulled an all-nighter? Do we even have that many threads to respond to?

the creepy thing is that my current Max votes per day is 3-digits...and those three digits are the exact first 3-digits in my home phone number...not the area code...but the first 3 following the area code...lmao...talk about a random occurrence...


Options Quick Reply: RE: Maximum # of Posts/Day
register
You are an anonymous user- or .
Quote the last message
Attach signature (signatures can be changed in profile)
Notify me when a reply is posted
Don't Check Spelling
Note: Twitter & Youtube BBCODE Tags are no longer necessary. The system will automatically convert links to tweets & youtube videos.
   
 
Go To the Top of the ThreadGo Home
Post new topic   Reply to topic
register
You are an anonymous user- Register now or Log in Now!


Add our Los Angeles Lakers Blog RSS Feed, the Lakers Rumors RSS Feed, the Lakers News RSS feed, and the Lakers Forum RSS feed to get the latest Laker News and Rumors and Lakers Game info in your RSS/XML reader!